Reklam

17 Kas 2009

Askere gidiyorum 2 - Nüfus cüzdanımı yeniledim


Yaşım 33. Askere gitmek için hayli geciktim farkındayım. Ama artık gidiyorum, "vatani görevimi yerine getirerek derin bir oh çekmek istiyorum" diyerek işlemlere başladım. Askerlik şubesine gittiğim ilk gün , nüfus cüzdanımın eski olduğunu ve bununla işlem yapamayacağımı öğrendim. Nüfus cüzdanımı üzerinde T.C. Kimlik No. yazanıyla değiştirmek için önce en fiyakalısından bir vesikalık fotoğraf çektirdim. Daha sonra, muhtarlığa giderek, nüfus cüzdanı talep belgesini aldım ve soluğu Kadiköy Nüfus Müdürülüğü' nde aldım. Beklediğimden çok daha kısa bir işlem oldu. Yaklaşık 15 dakika sonra, gıcır nüfus cüzdanım elimdeydi. 4,5 TL de ödediğimi belirtmeliyim. Bu parayı ödemeyecek olsaydım devlet baba bana yine de nüfus cüzdanımı verecek miydi bilemiyorum. Artık son model bir vatandaşım. Tüm devlet dairelerinde işlemlerimi yapabilirim, çok memnunum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder