Reklam

30 Eyl 2014

Aslan oğlum tosunum Herkül, yolun açık olsun.



Tosunlar tosunu, güzeller güzeli oğlum. Bize hayatımızın en güzel 3 yılını yaşattın. Safkan bir sokak köpeği olarak, seni taşlarla kovalayan Narcity Konutları nın dangalak züppelerine komşu oldun. Evimizin baştacıydın. O kadar güzel bir kalbin vardı ki, seni öldürmek isteyenlere bile kuyruk salladın benim aslan oğlum. Ben onların ağzının payını senin yerine verdim babişko sen meraklanma. Seni gören herkesi, güzel kalbinle, dev cüssenin altındaki o kibar kalbinle kendine hayran bıraktın. Çok ama çok sevildin, çok sevdin. Çocuklara bayılırdın, keşke sana bir bebek yapabilseydik ama yetişemedin benim oğlum. En büyük hayalimiz insan kardeşini senin kucağına yatırmaktı ama olmadı İnşallah biz de seni mutlu edebilmişizdir. Şimdi bizden uzaklardasın ve belki de bizi izliyorsun. Sana olan özlemimizi hiçbir şey dindiremiyor. Seni her şeyden çok seviyoruz, çok özlüyoruz. Evimiz bomboş kaldı, evimizin neşesiydin, paşasıydın reisiydin sen. Yokluğuna alışmak çok zor. Ama ne yapalım, seni bize yaşattığın güzelliklerle hatırlayacağız. Çok hasta olduğun günlerde bile bize en küçük bir sıkıntı vermedin. Gitmemek için direndin ama vücudun yorgun düşmüştü. Aramıza katılmadan önce sokaklarda kimbilir neler yaşadın, ne acılar çektin. İnşallah sana o kötü günleri unutturmuşuzdur. İnşallah mutlu olarak göçmüşsündür cennet bahçelerine, benim aslan oğlum.

Güzel oğlumun kısacık ömründe ilk hekimi Gökçe Avcı Sönmez'e,son anına kadar yanında olan Lucky Pet Veteriner Kliniği ekibi ve TC Kurtcebe Kara'ya,ANACONDA VETERİNER KLİNİĞİ ekibi ve Erkan Morgul' e , oğlumun son günlerinde kendi köpeği Cİno' yu kan vermeye getiren Mustafa Alver'e, Güçlü Gülanber' e teşekkür ederiz. Hepinizin oğlum üzerinde emeği var. Keşke onu daha fazla yaşatabilseydik. Keşke bu illet hastalığı bir şekilde yenebilseydik ama olmadı. Ayrıca Herkül' ümün ilk babası TC Cengizhan Gürsoy abi veGülay Güneren Gürsoy ablama sonsuz teşekkürler. Oğlum hep güzelliklere vesile oldu, hep mutluluk verdi hiç ama hiç rahatsızlık vermedi. Benim güzeller güzeli oğlum bir tane evladım, yolun ışıklarla dolsun, cennetin en güzel bahçeleri senin olsun. Tüm arkadaşlarınla birlikte huzur içerisindesindir umarım. Sen ve diğer köpek dostların bu dünyada ve varsa sonrasında sadece güzellikleri iyilikleri hak ediyorsunuz. Hepinizi seviyoruz ama senin yerin bir başka be Herkül' üm. Senin adını yaşatacağız emin ol. En kısa zamanda görüşeceğiz benim güzel evladım, tosunum en büyük aşkım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder